Учасники спільноти

 

Кобилянська

Ольга

Борисівна

 

Педагогічний стаж: 34 роки.

Категорія, звання: вища, старший вчитель.

Атестація: 2020 рік

Тема самоосвіти: «Підвищення пізнавальної активності учнів на уроках математики шляхом формування навичок самостійного здобуття знань»

Шубович

Наталія

Анатоліївна

Педагогічний стаж: 28 років.

Категорія, звання: вища, старший вчитель.

Атестація: 2023 рік

Тема самоосвіти: «Формування в учнів навичок використання стратегій критичного мислення під час розв’язування математичних задач»

Кобилянський

Олег

Вацлавович

Педагогічний стаж: 36 років.

Категорія, звання: вища, старший вчитель.

Атестація: 2021 рік

Тема самоосвіти: «Впровадження нових форм роботи на уроках фізики та в позаурочний час»

Радківська

Ольга 

Юріївна

 

Педагогічний стаж: 19 років.

Категорія, звання: вища категорія.

Атестація: 2020 рік

Тема самоосвіти: «Використання ігрових технологій на уроках інформатики, як ефективний метод засвоєння знань та закріплення навичок учнів»

Федорук

Олена

Василівна

Педагогічний стаж: 12 років.

Категорія, звання: І категорія.

Атестація: 2019 рік

Тема самоосвіти: «Практична і прикладна спрямованість уроків математики та інформатики»

Сулима

Юрій

Миколайович

 

Педагогічний стаж: 34 роки.

Категорія, звання: вища, старший вчитель.

Атестація: 2019 рік

Тема самоосвіти: «Диференційований підхід до формування основ графічної грамотності учнів на уроках трудового навчання»

Чеканівська

Світлана

Миколаївна

 

Педагогічний стаж: 28 років.

Категорія, звання: вища.

Атестація: 2019 рік

Тема самоосвіти: «Розвиток компетентностей учнів через впровадження інноваційних технологій навчання на уроках»

Дяк

Дмитро

Юрійович

 

Педагогічний стаж: 5 роки.

Категорія, звання: ІІ категорія.

Атестація: 2021 рік

Тема самоосвіти: «Використання ІКТ на уроках математики і фізики»


Немає коментарів:

Дописати коментар

Звіт про роботу професійної спільноти вчителів математики, фізики, інформатики та технологій

  Робота спільноти вчителів будується на таких основних завданнях, як розвиток професійної компетентності вчителів, їх навчальна, пошуково-і...